Mijn laatste week in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Joyce Versteeg - WaarBenJij.nu Mijn laatste week in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Joyce Versteeg - WaarBenJij.nu

Mijn laatste week in Swaziland

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 Januari 2017 | Swaziland, Mbabane

Deze week was een beetje een rare week. Iedereen bleef namelijk maar voor 4 weken, en ik was samen met Cecilia in Swaziland voor een langere periode. Iedereen ging dus weer terug naar huis. Ook hebben de schoolkinderen nu vakantie, dus ik kon ook niet veel doen qua projecten. Deze week is het dus alleen Cecilia en ik.

Toch hebben we geprobeerd met z’n tweeën er het meeste van te maken. We zijn twee keer uiteten geweest, naar de bioscoop geweest en we zijn een dag op safari gegaan in een relatief klein wildpark in Swaziland. De big 5 was er niet te zien, maar wel een hoop vogels, impala’s, koedoes en andere antilopen. Ook hadden we “graduation ceremonies” van schoolkinderen die geslaagd waren.

Aan het einde van de week was het tijd om afscheid te nemen! Na het afscheid moest ik eerst een busreis maken van 4 uur naar Johannesburg. Daar slaap ik een nacht en dan vlieg ik de volgende ochtend naar Victoria Falls in Zimbabwe. Op naar een nieuw avontuur!

(Mijn foto's van Mozambique en de laatste week in Swaziland komen er op als mijn WiFi goed genoeg is om ze op de blog te plaatsen. Ik zal proberen het zo snel mogelijk te doen. Hou de site dus in de gaten!)

  • 19 Januari 2017 - 17:25

    AV&GB:

    Lieve Joyce,
    Allereerst: onze complimenten voor de kwaliteit van je verslagen! Wat kan jij leuk en in
    perfect Nederlands je ervaringen onder woorden brengen. We genieten ervan.
    Je reis loopt ten einde en we zijn ervan overtuigd dat je een hele berg levenservaring hebt opgedaan. Inmiddels hebben we begrepen dat de ontmoeting met Sandra en Do in Zanzibar ook zeer geslaagd was.
    We zien uit naar een komende ontmoeting in ons goede vertrouwde Vianen en wensen je
    alvast een fijne en geslaagde thuisreis.
    Liefs, Oma/Opa AV/GB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Swaziland, Mbabane

Afrika

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2017

Victoria Falls, Zimbabwe

18 Januari 2017

Mijn laatste week in Swaziland

18 Januari 2017

Mozambique

11 December 2016

Week 2 in Swaziland

08 December 2016

Ons zipline avontuur
Joyce

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 89218

Voorgaande reizen:

07 November 2016 - 30 Januari 2016

Afrika

Landen bezocht: